TEST – Využití elektronických etiket v obchodech s oblečením

I přes rostoucí oblíbenost nakupování oblečení v internetových obchodech je poskytování odborných a kvalitních zákaznických služeb v kamenných prodejnách stále důležité.

Někteří lidé stále preferují nakupování v kamenných prodejnách a pokud byla jejich předchozí zákaznická zkušenost příjemná, rádi se do obchodu vracejí – to platí především u mladších zákazníků, tj. millenials, Gen Z.  Prodejci musejí zajistit, aby zákaznická zkušenost byla vždy příjemná, a to jak v online, tak v kamenných obchodech. Oproti online obchodům jsou však kamenné obchody více interaktivní a přístup k zákazníkům vstřícnější a osobnější. Jednou z metod, jak zákaznickou zkušenost ještě zlepšit, jsou elektronické etikety.

 

Efektivnější provoz prodejen

Kromě většího počtu interakcí a lepší zákaznické zkušenosti přináší elektronické etikety spoustu výhod v oblasti vyšší efektivity a zlepšení každodenních operací v obchodech. Slevy, akce, stav zásob či jiné informace jsou na etiketách aktualizovány v reálném čase. Zaměstnanci tak vědí, kdy je potřeba doplnit zboží či kde vyhradit prostor pro novou kolekci, a je tak možné maximálně využít prostory obchodu.

 

Snadná správa a stejné ceny v online i kamenných obchodech

Při zavedení internetových obchodů je pro některé prodejce těžké sledovat a udržovat stejnost a transparentnost cen. Elektronické etikety pomáhají zajistit, aby byly ceny v online i offline prostředí stejné, a to i během výprodejů či jiných propagačních akcí, kdy se ceny mění velmi často. Díky elektronickým etiketám vidíte veškeré změny u jednotlivých produktů v hlavní databázi.

 

Zvýšení prodeje a produktivity

Využíváním elektronických cenovek ušetří zaměstnanci peníze a čas, který by jinak strávili výměnou papírových cenovek. Obsah zobrazovaný na cenovkách lze snadno změnit stisknutím tlačítka, příprava na různé kampaně a sezóny je tak snadnější a efektivnější než kdy jindy. Spousta etiket je také vybavena NFC funkcí a umožňuje tedy mobilní platby. Pro zákazníky, kteří preferují bezhotovostní platby je tato možnost důležitým faktorem, který rozhoduje, zda se do obchodu budou vracet či nikoliv.

 

Autentický a interaktivní zážitek a pozitivní zákaznická zkušenost

Ušetřený čas při aktualizaci etiket tak mohou zaměstnanci věnovat zákazníkům a službám, které daný obchod nabízí. V dnešní době, kdy stále více lidí nakupuje skrze internetové obchody, je pozitivní zákaznická zkušenost důležitější než kdy jindy a pro prodejce představuje konkurenční výhodu. Vzájemnou interakcí mezi zákazníky a zaměstnanci se aktivně budují vztahy, které zajišťují loajalitu zákazníků.

 

Elektronické etikety SOLUM – proč jsou tyto etikety správnou volbou?

S rychle měnícími se trendy a stále novým zbožím může být řízení obchodu velmi náročné. Díky elektronickým etiketám SOLUM to však neplatí – etikety umožňují aktualizaci dat v reálném čase a synchronizaci všech kanálů. Společnost SOLUM je světovým leaderem v oblasti elektronických etiket již od roku 2007 a díky stále novým technologiím, např. NEWTON Touch, pomáhá podnikatelům automatizovat jednotlivé procesy a celkově zefektivnit jejich práci.